ännu en helg

Hej alla glada

Ville börja med o påpeka att malin wellén ska hjälpa mig med utsmyckningen av min blogg. Jonas alexandersson har nämligen redan gjort en snygg bild, lr ja ingen snygg kille på men bakgrunden var fin .. Malin ska fixa resten . Tack malin , du är snäll du :D 

i fredags var jag ute . d blev ängby som vanligt. men d var riktigt kul faktiskt.. han med lite kareoke med sekan o efterfest hos kakan. lr ja susanne eftersom kakan inte var där :) somnade under Stor Sekan . sååå mysigt.


I lördags var jag o robin stenmark o käkade på city pizzza o sedan kollade vi på knivsta A-lag med peter o jocke bengan sven häst m fl. dom förlora med 0 - 3 . tråkigt.......... NOT ! Bahahahah
Vet ni vad jag gjorde sen !

jag åkte nämligen till Långhundra.. O vet ni mer ! :D
jag såg Långhundra damer vinna med 2 -1 mot storvreta ... o sen åkte jag till anna
O där ska ni veta åt  vi sill . o vi grilla . O VET NI .. .. jag fick nåra snapps. =D d var smask..
men godast var lätt o äta grillat för första gången i år =) o så åt jag tacos idag så en helg av god mat =)
nej d var jätte mysigt hos älsklingen o jätte mysigt o sitta på terassen.
vi ska ta en prommenix nästa gång jag är på besök runt närområdet (A)


Idag har jag lirat fotboll med vassunda.. d gick helt okej för oss.. d blev 5 - 5 .. dom vi mötte hade spelat i div 5 , så vi var nöjda, ledde med 5 - 2 så inte helt nöjda iofs:)

plugg i veckan o framför allt Valborg.. hoppas d blir kul =)


nej nu får jag se parlamentet o längta efter min anna :(

hare fint ,

Kommentarer
Postat av: Jonas

haha :D yeah dude! :D låter som en skön helg :)

2008-04-28 @ 08:30:47
URL: http://jonasportfolio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0