Barnvakt

Hejpa !

Lugn Fredag:

Satt hemma i fre o tog det lugnt. tittade bl a på talang, så ska d låta o Boston legal .
Måste säga att tjejen på 5 år på talang var sjukt cool.. hon rocka rockringar sååå grymt.. d gulligaste jag sätt på länge :D
Anna kom hem till mig senare på kvällen efter en ute kväll med bowling o annat med tjejerna :D Anna hade tyvärr inte vunnit men var förvånansvärt glad :P så gullig du är sötnos ;)

Lugn Lördag

Pluggade endel på lördagen, okej kollade mest på innebandy finalen (Warberg - AIK)
men jag fick endel gjort =)
senare på kvällen åkte jag till Anna =) vi tittade på Barca o sedan körslaget !
Sedan förlorade jag mot anna på GENI. sjukt tråkigt spel

Idag Söndag

Upp tidigt (8.15) och åkte iväg på fotboll... (Vassunda A-Lag  VS  Uppsala Södra)
Uppsala hade typ allt spel.. vi vann ändå med 1 - 3 .. weei.. jag spela kasst .. men vem bryr sig.
Var sedan på Mojjen med lill sekan, tobbe morin o beveli o peter.
Sedan bar det vidare till alsike där U-laget möte P91... Ulaget vann med 12-8, peter thomssson hästen , tobbe morin va med bl a.. 
Medan tobbe spelade innabndy fick jag leka med beveli . haha hon är så gullig o snäll =)
jocke bengtsson hjälpte även till o leka :P
tror jag satte på beveli skona 4 ggr , busig tjej d där ;)
Ursäkta om jag stava fel på hennes namn men vet faktiskt inte hur d stavas :S

Nu

Sitter o försöker skriva på mitt Examensarbete. D går för jävligt. vet fan inte vad jag ska skriva :S
aja d löser sig.

Valborg

Ja vad händer ? hmm . verkar juh var endel fester... nja få helt enkelt ta det som det kommer .


hare bra alla .
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0