Fotboll --> Träningsverk --> Smärta

Hej !

Idag sökte jag till KTH .
Alltså Sthlm´s Universitet, till Civilingenjör med inriktning bygg- och fastighetsekonomi.
Det ska bli riktigt interessant :)

Var o kolla fotboll i lördags på Långhundra´s damer :D. dom var mkt duktiga . Speciellt min älskling Anna som spelade ruggigt säkert o släppte inte en jävel över bron :) "till skillnad från mig i söndags, men d kommer vi till senare :S" . Malin Wellén lyckades även göra ett riktigt snyggt mål. om jag säger "skit snyggt mål" så har jag nog beskrivit målet i stora drag. hehe

Senare mot kvällen drog jag hemma till torbjörn. vi var några kompisar där o snacka skit , riktigt trevligt. vuxna män kan ha kul tillsammans:)
Torbjörn ska för övrigt bli farsa i (9 september) . Gratulerar. =D
Tycker du ska hojta till lillen i magen att han ska hålla sig ett par dagar o komma ut till den 16 september.. Jag menar då kan vi juh ha barn-kalas tillsammans ;)
Får tyvärr inte bli gudfar, Torbjörn tror fortfarande inte jag blivit myndig. Ska plocka ner mina legoslot o lägga mina hockeykort från rummet så han förstår hur vuxen jag är nästa gång han vill komma o leka med mig :D

I söndags Vare full fart ute på Stenevi igen. Den här gången vare jag och vassunda som skulle ge oss ann Skuttunge.
Då jag kände att min form kändes ruggigt bra förra träningen , "min andra träning för i år ute", Tänkte jag spela med både A-laget och B-Laget. Ett misstag jag lider starkt av idag och kommer göra flera dagar framöver kan jag säga.
D gick helt okej på matcherna förutom  att jag var så trött i sista matchen o hade krampkänningar i båda vaderna. Allvarligt. d gjorde ont .. men d var sjukt kul (Positiva Malin Wellén inställning typ).
Vi vann för övrigt båda matcherna med 6-2 resp 3-0 .

Senare på eftermiddagen igår så åkte jag hem till min sötnos :P . Anna hade fixat en sjukt skön låt åt mig på PA. lysssna o njut.
Sov sjukt gott inatt som vanligt med Anna men inatt får man väl ligga o räkna lamm igen då det inte finns någon anna där bredvid i sängen o hålla om :(

Juste ska börja med en ny sak... ska ner till 67 kg tills i Juni.. så ska börja skriva vikt varje gång jag bloggar ..
Sluta skratta! d kommer vara 67 kg muskler :( hoppas jag :$

KL. 20.46
VIKT 71,5 kg 

5 kg kärlek .. ajöken :P

hare bra så hörs vi ! 



Kommentarer
Postat av: Christine

hahaha! Du e så jävla kul ;P flum
på hög nivå.
MEN du glömde..
Motståndar laget knivsta nr 30 EL CICKILINO. släng in en skyst kommentar ;D

2008-04-08 @ 13:39:12
URL: http://lajmge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0