Lång dag !

Halloj !

Den här dagen har varit en riktigt BERGODALBANA !

Vill börja med att medela att jag lider/skäms/sörger att t o m Tony i Let´s Dance kan uttala "Egentligen" RÄTT.. medan jag JÄMT säger fel... va fan Tony kan juh inte säga ett ord rätt annars lixom :(.. *snyft*

Aja. d här är iaf min dag:

imorse ringde klockan, kl 06.00. sjuuukt tidigt. Jag vet att hälften av alla som läser den här bloggen går upp tidigare typ varje dag ... men allvarligt.. kolla på mitt öga, ser ni om jag har nått där !? ... NEJ ni ser inte d , O så mkt bryr jag mig ! (Gustafsson) .

skit samma.. så här trött var jag typ
image7

Aja skit samma.. jag var uppe så tidigt för att köra pappa till Arlanda, "han skulle till halmsta på konferans". sedan åkta jag hem o körde anna tilll skolan :D

sedan hem och sova ett par timmar..

HÄR BÖRJAR PROBLEMEN !

Jag o Magnus skulle till sthlm på "södern" o intervjua en arkitekt till vårat examensarbete.
Saken är den att när jag kommer till knivsta station är tåget inställt "snarare d gick inge tåg 11.50". jag o mange kommer in till sthlm kl 12.45. vi ska träffa arkitekten kl 13.00..... Jooooobbbigt.

Typ kuta iväg. ner i tumnnelbana.. VI var sååå vilsna.. fråga en kille om rätta vägen.. han ba.. a men bla bla ta buss 3.. vi gör d... saken är den (den åkte åt fel håll !)

D sluta med att vi kom 45 minuter försent.. men han var inte så sur.....

Efter intervjuen ser vi att MP3 spelaren vi skulle använt som inspelare av intervjun lagt av... Sååå bra eftersom inen av oss anteckna nått.


Jag o mange gick som 2 losers hela vägen ner på stan... :(
Men väl nere på stan gick vi in på ett fik där mange's syrra typ var chef.... fick gratis fika o macka...
Nu blev magnus o Joakim genast gladare =)
Även en kompis till mange joinade vid fikat.

image8image9image10


Vi kolla lite på stan efter... men eftersom vi knappt hade råd o åka hem kändes d lite V-modigt o bara titta på kläder man iaf inte hade råd o köpa.


Haha juste. manges kompis tipsa om en bra hemsida www.planka.se
jag o mange hade inte så mkt pengar så han sa den sidan var grym då ;) rätt rolig sida faktiskt.

nu ska jag packa lite skol o tränings saker o sedan bege mig till alsike för att sedan bege mig vidare mot långhundra och mysa med Anna :)

D blev riktigt långt inlägg . hoppas jag inte tråka ut er.

Hare bra, Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0