snart helg !

Haft en vild diskussion här vid tvn med Mamma & Pappa .
Och nej vi har inte bråkat .

Diskussionen gäller huruvida innebandy spelare så jävla töntigt nog jämt ska springa in med hela laget på plan så fort någon gör mål . varaenda spelare springer in. målisen springer fram, Andra målisen springer fram, tamefan bänkvärmarna springer fram, om man tittar riktigt noga så kan man se massören smyga sig in med en vaniljglass i vänsterhanden oxå på vissa mål... NEJ ALLVARLIGT . D e sååå töntigt.

Hockey - görs d mål så gratulerar femman en o man kan high five'a dom på bänken sedan.

Fotboll. - Dom inom 40 meter springer fram o grattar. om d inte är mål i VM, champios league osv

Handboll - Allvarligt , äre någon som sätt någon gratta någon när nån gör mål.. alltid handen i luften o skrika JAAA o mega kuta hem i försvar igen..

Med fler sporter.

Sen Kommer vi till Innebandyns manliga fåregångare
Vollyboll - Dom grattar fan varandra för varenda liten boll dom slår in... dom grattar t o m varandra när dom andra gör mål.. åtminstonde går dom in i en "time out" ring , antagligen för att komma nära varandra.. Bög-avstånd .
 .

skit samma.. vill tillägga att dom tråkigaste sporterna o titta på måste juh vara Bandy och basket.

What ever !

haha många sura själar nu :P

O micke d är inte alls kul om chealse åker ut ur champions leauge :(
O chealse gjorde mål på borta plan vilket är bra ! :P o detsamma gjorde liverpool.

Och sen en sak till : "Det ser mörkt ut på Arsenals avbytar bänk/" *host* *host* "på plan" (A).

D var en finné på nyhetsmorgon som hette . Jukka Palm , mihihihih


Pappa fick sin nya bil idag Audi A4 . Han skulle ner o köpa ketchup för 2 timmar sedan.. det tog han 1 timme.. dessutom kom han hem utan ketchup.. nu fattar ni vart jag fått mina gener ifrån ;)

skulle vilja tacka anna o malin för deras underbara stöd med hjälpa mig säga egentligen på rätt sätt .

händer i helgen då.. palla skriva.. ni får läsa senare.

juste Jonas alexandersson har lovat hjälpa mig med designen på min blogg.. jag håller dig vid d ;)

hoppas på Anna kommer hit ikväll. hon är på musikal nu nämligen o skulle komma hit om hon fick lust . (A) 


LÖRDAG har Långhundra damer match . 2 matcher .. ingen aning om tider  men tror mitt på dagen.

Fast d jag egenkligen ville säga var att vi VASSUNDA har match på SÖNDAG kl 13.00 ;) 

hare jätte fint . o malin , klart jag ställer upp o snackar.

Anna Skynda Dig Hit / Pappa vill köra mig i bilen o hämta dig =O


//Joachim / Joakim / Jochen / Jobinho / BALBOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0