Göran Zachrisson

Hej hej .

Var och tittade på fotboll igår. Jag säger bara det , "sommarn är slut". Det var kallt som bara fan och det var mega mycket mygg . Usch och fy . Men tjejerna var grymma så det var en rolig match att se på . Slutresultateet skrevs till 5 - 0 med vinst för L-100 damer (B-laget) .

Just nu sitter jag och tar det lite lugnt bara . Ska strax åka in till sthlm och luncha med Magnus Lindfors på Söder .
Efter det ska vi bege oss till Kungliga tekniska högskolan för att skriva in oss på Civilingenjörs programmet . Ska plugga lite också nu på förmiddagen .

Ikväll är det löpning igen i eljuspåret . Har sjukt ont i mitt bakre vänstra lår fortfarande . Sjukt jobbigt . Skule vara så kul och börja träna nu . Får se om jag iaf kanske kn springa ikväll . Jag menar man är ju så duktig och stretchar . NOT ! Man får helt enkelt skylla sig själv .

En sak som är säker är att årets innebandy säsong kommer bli ruggigt rolig och spännande . Ser fram emot den och hoppas på mer publik i år på matcherna .

Mina dagboks inlägg kanske inte håller blondinbella klass . Men hon avslutar iaf inte alltid med Göran Zachrisson citat som jag nu ska börja göra !

90% är högerhänta, 5-6% är vänsterhänta... fråga mig inte varför, det är bara så.

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0