Halv sjukling

Inte långt kvar nu tills man börjar jobba eller plugga . Hoppas innerliggt på att det blir jobba . Eftersom de inte hört av sig efter jobbintervjuen så har jag ingen aning om hur det blir ? Man blir fan uppstressad av att inte få nå svar .
Låg hela natten och hosta och ojja mig . Pallar inte bli sjuk nu men är rädd jag redan blivit det . Jätte tråkigt eftersom det är mycket fotboll nu och innebandyn har börjat, + förhoppningsvis starten på det nya jobbet .

Vädret är kasst och man går runt och hänger läpp för massa små grejer .
Jobbet lunkar dock sakta på . Det är bara tråkigt att ha lite arbets-sysslor bara . Tiden går ju så sakta då . Slutar på torsdag så får väl räkna ner .

Mamma och syrran var i Stockholm idag och shoppa loss . Fick ett par fräsch badbraxer :) Lite off-season , men badbyxer kan man aldrig få för många av =)

Ska strax iväg och springa eljuspåret i regn och rusk med Vide men med lite tur kanske jag får träffa Anna strax innan och säga hej .

Kommer bli en tom natt i natt . Alldeles själv . Inte alls van vid det =(
Imorgon kommer dessutom bli en lång dag , kommer vänta , och vänta på att de ska ringa .

Helgen kommer förhoppningsvis vara nykter . Behöver vila ut mig . Dessutom spelar Anna fotboll tidigt på lördag mot UIF och jag på söndag mot Skånela . Jävligt tråkigt att jag antagligen då missar innebandy matchen mot Sigtuna i alsike =(

Det har varit en sjukt jobbig dag . Känner mig grinig, trött och sjuk . Jag hoppas det går över till helgen .

Trevlig helg allsammans .

Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0