Helgen i bilder

I fredags blev det utgång på BJ. Det blev en ganska blöt kväll.
Kvälen började hos Sekan där vi förfestade och spelade Wii.

Sedan bar det av till BJ .
Var helt okej där, även om jag inte är en större fantast av det stället. Hatar juh även People så vart fan ska man annars dra :(
Men vi hade kul den kvällen iaf :P Jag och adde hade riktigt kul på vägen hem till taxin. haha
 


I Lördags passad jag och majk på att vara lite nyttiga och städade bilarna :P

Efter det Spelade vi Wii (Tiger Woods 2008). Sjuuuuuukt kul spel.

Kl 18.00 vare dags för middag hos Torre ;)


Festen spåra totalt. Jag och henka var sjukt sega. vi hade druckit endel under kvällen men vare lite trötta och sega. Vi beslöt oss därför för att peppa varandra under hela kvällen och se till att den andre alltid hade något att dricka. Vi Delade på min 1 liters Pears. Shmask. Kvällen sluta på Ängby Krog. Var sjukt mycket folk och jag lärde mig ett nytt buggsteg. fett coolt !. På vägen hem blev det tjafs med några småttingar och mig Johan Andersson o stor sek. Var nån turre som spelar i knivsta där med.. fett ful o störig. What ever, det hände aldrig något direkt iaf men det var sjukt nära.



btw. Festen i Lördags var firandet av Torres 23 års dag.

Ska iväg nu och spela fotbolls match.
Knivsta - Vassunda

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Spååååårli

2008-08-12 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0