Jobb


Hej igen !

Ursäkta alla få men trogna läsare för en tid av frånvarande. Vet inte när jag skrev sedan men måste varit 1½ vecka sedan. Har faktiskt inte varit inne på datorn under hela tiden. Varken haft tid eller möjlighet.
Jag har som tidigare inlägg beskrivit, börjat jobba på statoil. Det med besked. Har nämligen jobbat 9 dagar irad. Har aldrig trivts så bra på ett arbete som jag nu gör i Upplandsväsby. Varje dag ser jag fram emot att åka till jobbet. Får se nu hur det blir med antalet jobb tillfällen framöver. Inget bestämt ännu. Hoppas få fira nyår med en fin drink i handen iaf.

Jag har nu fått reda på att jag har klarat alla tentor under våren och det glädjer mig. Som jag har kämpat. Ett tag trodde jag allt gick emot mig., men jag tror stormen (som det kändes emot mig) börjar vända till en lätt bris i medgång.

Inatt (söndag kväll 20.00 - måndag 08.00) jobbade jag iaf natt med Peter Jansson. Haha, riktigt trevligt. Tyvärr jobbar man som oftast ensam på natten vilket gör att inte allt för många fler sådana tillfällen kommer ges.

Jag har självklart inte bara jobbat. Hunnit med bröllopsmiddag med familjen + Johannas pojkvän Andreas, årliga släktmiddagen på Annandag-Jul och dessutom en underbar Julafton hos mormor och morfar. En kväll att minnas för livet. 

Lite bilder från Jul och annat nedan.


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0