Mycket nu



Det är ganska mycket nu. Om inte för mycket. Om det är rätt tillfälle, verkligen inte. Humöret är inte det bästa och tankarna ligger på långt andra breddgrader än studier. Men måste hinna med innebandy skola och endel annat. Klaga ska man väl kanske förstås ändå inte göra. Sitta hemma och titta i taket är inte så kul det heller även om mitt tak är ganska vitt och fint. 2 veckor fram har jag iaf fullspäckat schema

- Redovisning av projekt på torsdag
- Arbetsintervju på torsdag
- innebandy träning torsdag
- Komplettering av en tenta till på fredag
- Innebandy match lördag
- innebandy fys på måndag
- Tenta på tisdag
- Tenta nästa tor
- Redovisning projektarbete nästa fredag

Sedan kan man lägga in lektioner och några fler innebandy träningar och massa plugg där emellan.

Men det är kul när det händer mycket egenTligen. Jag skulle bara vilja prioritera annat just nu.

Ska få träffa Anna kanske på en fika i slutet av veckan Weei. I brist på pengar får fantasin flöda men jag vill juh självklart inte skicka iväg henne helt tomhänt till andra sidan jorden (Sydafrika). Har därför fixat ett par fina långkalsonger/leggings i julklapp till henne och Mathilda. " Vet inte om hon stavar med h, :/ ".

Vill passa på att Gratta alla som heter Anna på er namnsdag också.

Godnatt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0