Tisdag

Så var tentamen i ett av 3 ämnen avklarad, även den som anses svårast då den innefattar så mycket plugg. Huvudvärken och tröttheten ligger på även nu 2 dagar efter så jag kan intyga att det var en tung kurs.
Självklart är det ändå en hel del att göra om dagarna nu iform av uppsattser, projekt och 2 tentor kvar att klara. Så lätt kommer man inte undan skolan. Den här veckan och helgen ser ändå ganska lugn ut skolmässgt. Så nu har man äntligen tid att spela innebandy och umgås med kompisarna :) .
Helgen ser fullspäckad ut, vilket som alltid gör en mycket glad och förväntansfull. Någon fest har iofs inte kommit på tal men det vet jag inte heller om man är så sugen på om man ska orka med dagarna.
Lördagen har jag iaf dubbelbokat lite fint med att vara funktionär på SM i tyngdlyftning samtidigt som jag ska spela innebandy. Men det där har jag redan en plan för hur jag ska lösa.

Någon som börjat fundera på Julklappar?
Det är ruggigt svårt det där. Man vill juh köpa nå rikgtigt bra till de närmaste, men man har aldrig tiden eller orkan att få till det riktigt bra. + Att det kostar juh (A).

Ni som har väldigt tråkigt i helgen, kom gärna till Fyrishov och titta på snygga stor/små killar i trekåer. Brukar vara ganska underhållande. För att visa att jag har lite självdistans har ni lite bilder här under att fnissa åt.
Skulle inte trekåer attrahera er kan ni juh alltid se lite innebandy i allians på lördag eller i Alsike på söndag.



Ska plugga lite nu och sen blir det innebandy för hela slanten ;)

so long !


Kommentarer
Postat av: Thomsson

Ser ut som du håller på skita på dig blondinjocke :D Tagga nu! Match lördag och söndag, puss bejb

2008-12-05 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0