10 Feb

Halloj.

Anledning
till att jag skriver här nu är bara för jag borde plugga.
Funderar även på o städa rummet o kanske hjälpa morsan med maten.
Har jag tur så kanske d finns lite tvätt o cleana.. såååå tråkigt o plugga jö !

TORSDAG
I Tor var jag på sthlm´s nation med tobias petterson, olov, (olovs kompis) , mange... "klasskompisar" .
vi hade riktigt trevligt... gick hem rätt tidigt då somliga kände att d var för mkt folk o för mkt alkohol i venerna.
mange fnittra hela vägen hem.. o då snackar vi verkligen FNITTRA  ! Haha

FREDAG
Då var jag hemma hos mina söta Anna o titta på lite Let´s Dance. Mot min manliga princip, kom dock på att den redan är förstörd sedan länge så såg på Samba med gott samvete och en kväll av rikllig lärdom av att jag aldrig ska försöka mig på nått så svårt som samba. Jag vill juh trots allt ha lite heder kvar i kroppen (A)
Han köra en "gratis" fylle körning till stan med... Oakim Norell, du är så bra på ta betalt...D där : "vi tar d imorn". d funkar aldrig :(
Fick iaf komma hem till en mkt trött men dock otroligt mysig o söt tjej o fick en riktigt god natts sömn =)

LÖRDAG
Plugga SJUKT LITE på dagen. sedan vare innebandy i allians. Fyrislund lirade... ja dom förlora.
sen drog vi o Bowla.. riktigt trevligt.. vi var 12 st glada själar.. jag han med att både förlora o vinna innan vi drog vidare till conny o peter.
satt o hade trevligt sedan runda vi av framåt 2 tiden.. jag o mange o anna drog hem medan resten festa vidare på club 2000 .. "Äre namnet på medelåldern där :O ?" .. nej juste det heter memory nu va ?
What ever ..

IDAG (söndag)
sätt på lite film idag o pluggat "SJUKT LITE" .. tenta imorn så ska ta mig i kragen o försöka rycka upp mig.

tjaaa d var min helg. hoppas ni andra haft en lika trevlig om inte t o m kanske bättre ?
hare fint så hörs vi om nån vecka igen =)

BRA LÅT !
 
Goo Goo Dolls - Slide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0