13 feb

Halloj

TISDAG

Var inne i stan med micke . riktigt kul.
Kolla på lite kläder o så . Köpte en snygg shorta o en typ vår-jacka, köpte även pilotbrillor o en svart Hatt :D
sedan käka vi hos mig drog till micke så på Storvreta mot täby.. sedan chilla vi o spela tv spel... ojj... d gjorde vi måndags förresten... men vi var på stan i tasdags iaf (A)

Idag

har jag varit på stan med jocke bengtsson... kolla på lite kläder o så igen,... dock var mina pengar slut så blev inge man köpte (A)... men en fika tog vi oss tid med att göra... mkt trevligt :D .. på storken vare btw.
senast jag fika var sjukt länge sedan. så var tervligt

senare ska jag på fotbolls träning o imorn skola o förhoppningsvis träffa Anna :D weei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0