Ledig

Hej.

är ledig nu från skolan. ledig ända till näst nästa mån den 21 =)
lite tråkgt iofs .. finns inte mkt o göra.
men tänkte iaf dra upp lite av vad som hänt senaste tiden =)

hmm.

juldagen... jag blev full.

nyår.... blev full... men hade iofs iaf kul då =)

sedan så hade vi släkt middag här i mellandagarna...

shit vad interessant tänker ni. :O ?


aaja. sen har jag börjat gymma.. börja igår o gymma idag med =) sjukt ont i hela kroppen.


juste .. tapetserar om rummet .. blir fint.. har dock inge rum o vara i nu så sitter o ser på nyheterna nu med päronen... BORING !

allvarligt.. hatar o skriva blogg... men om d e nån som nu läst allt... äre nån som kan hjälpa mig o fixa nån fräsch bakgrund.. en sån där egen alltså.. måste kunna html koder då antar jag ,men vafan jag kan juh knappt knyta mina skor lixom :S

på lör äre match mot arlanda i märsta (ekilla hallen) kl 3.. kom o kolla =) 

haresåfintallesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0