Golf

Mys.
Haft 2 sjukt underbart sköna kvällar i rad. Legat hemma med anna och ätit gott, druckit gott och bara tagit det lugnt.
Ätit Thai mat, grillat och haft mys på kvällarna.
Även varit förbi IKEA och tittat runt lite. Shit, det är så mycket man vill köpa. Man blir sjukt sugen på att flytta.

Golf.
Ja, idag var jag till Grönlund och lirade golf med Johan Andersson. Det gick väl sådär, har spelat bättre :P
Det var riktigt kul iaf och nästa gång lär vi lät köra öl-golf ;) haha.

Tänker inte göra något långt inlägg helt i onödan, för så intressanta har inte mina dagar varit.
Ska fixa iordning mig och sedan bär det av till långundra <3


I'm trying to keep my feet on the ground
I'm getting to like this feeling I've found
I'm getting to love the thought of
Having you around and
I will never let you down
Your friends were all well-meaning
When they said no one is good enough for you
But if they play with your emotions
Dismiss the notion
And do what you have to do
Cause people don't take chances with their hearts
Since I've met you I am past the hardest part
So remember one thing
I will never let you down

Sometimes you feel defeated
But it's ok...
You're not the only one
And all the complications,
The bad situations - happen to everyone
It doesn't matter how it ended or began
Sometimes the best that you can do is change your plans
I hope you understand that
I will never let you down


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0