Fem Kamp

Klockan är ganska mycket. snart halv 1.
Kom hem för 25 minuter sedan med mor & far som varit på firma fest de med.

Ni förstår ikväll var jag nämligen på firma fest jag medmmed JM. Jag är jätte trött och ja lite dragen , men inte alls farligt vill jag medela ,

Kvällen börjar med en sjukt jobbig och tröttsam morgon som vanligt. Inte nog med att den bara var jobbig, jag vakna nämligen inte upp me någon Anna Linnéa Wellén heller :(
Till jobbet kom jag iaf så småningom. Dagen flöt på bra och till slut vankades det fest. .
Vi var 37 tappra byggare som grilla o hade "mys".  Efter grillen tog vi bussen till vaxholm.
Inga problem.
när vi kom iland dök docl ett problem upp . Jag och 3 byggere lyckades nämligen tappa bort resten . PÅ 5 MINUTER ! shit va sketna.

Kulan och Tommy vänder sig hastigt till mig och säger :
Hur vill DU ha d? Vilka håller du på ?
Jag:Njaa tjejen håller på AIK så försöker tycka om dom .
Kulan och Tommy:
FAAAAANN va bra! Då tar vi Djurgårdsfärjan 4 och svinar ut av bara helvete som bara gnagare kan göra !

tråkig bild men vi kom iaf bra mycket tidigare till grönalund än resten. Vi stanna utanför och tog en kall pilsner på en pub mitt emot Grönan.

Kl 5 gick vi in på Grönan. Vi Drack ytterligare lite till och sedan körde vi fem kamp. Sjukt kul där jag vaqr lagkspten . d gick helt okej fär vårat lag. vet inte vart vi kom , men inte sist iaf .

Efter alla sjkutningar med luftgivär o pilkastning o sånt drog jag och Tobias och latcha med lite aktiviteter som Christoffer  sjögren , bergodalbanor , och lite öl
Vi Spela bland annat och jag vann :

Weeeei

Efter det blev det tyrolen. Måste bara säga det . Anna och malin wellén. Ni Skulle ÄLSKAT DOM ! Jag vet det bara;)
 
Dem spelade många klassiker och brqa låtar som man kunde sjunga med i .

kl 23.00 ringde päronen och hämta mig ;)
kvällen sluta underbart utom en grej.
japp ni gissa rätt ,
ingen anna när man kom hem  :(


Min underbara älskling är något utöver d extra, Hon är juh så underbar . Hon är helt enkelt Bästa ! <3


Puss



Eventuella stav fel skiter jag i då ni själva är så fucking jävla dumma och läsa min blogg på eget bevåg .

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jaa tyrolen <3

2008-06-28 @ 09:40:14
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0