Fredag kväll

Hej alla glada !

Äntligen fredag , Sveriges flaggas dag .
Har suttit hemma med mor och far och tagit det lugnt ikväll.  Druckit vin och öl och grillat . Shmask ! =)
Pratade om allt möjligt . Bl.a. om livets alla motgångar , om jobb och sånt .
Mitt i allt allvarligt prat började vi prata om mormom & morfars nyköpta hundvalp . Apropå den nyköpta hunden kom frågan till om varför vissa djur har svans . Min smarta idé om att det är för balans (det var för balansen för dinosourier !) . Pappa och mamma skrattade åt mig :(
Mamma sa då :
Men varför har kor svans då, inte direkt för balansen kan jag tro.
Jag sa :
Nej det är för att vifta bort flugor .
Pappa säger :
Nej , nej . Då hade juh du haft svans Joakim !

Tack farsan , tycker om dig med ;)

senare ikväll har vi kollat på Golden league . Shit vad Susanne Kallur äger . Så skön tjej . Annat mot den där torra fjantiga Jävla kl~uft !

Reporten intervjuar Kallur :
Det där gick juh inge bra !? 12.71 . Varför gick det dåligt ? Du sprang juh på 12.54 senast .
Susanna Kallur :
Haha , ingen aning . Ennu en dålig dag på jobbet antar jag .
Reporten :
Men du verkar inte så besviken ?
Susanna Kallur :
Haha nej . Ibland går det bra och ibland går det dåligt .
Reporten :
Vad ska du förbättra till nästa gång ?
Susanna Kallur :
Ja det blir starten och .. haha hela loppet :P

Sååå klockren tjej . Go Kallur .


Sitter för övrigt nu och ser en film om D-Dagen . Kul med krigsfilmer :P

nått knas med min blogg , går bara och skriva i kursivt .


Sitter och väntar på att min sötnos ska komma hem . Hoppas du har kul :P

Ha d fint alla stackars (snitt på 7) som brukar kolla min blogg . Tråkigt att era liv är så tragiska så ni inte har roligare än att läsa om mina fredag kvällar :) haha

Peace Out ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0