Helgen

Go Kväll !

Pallar inte skriva om en kompis varje vecka.. kommer istället skriva när jag känner för det och har tid.
Tänkte istället i detta inlägg ta upp vad som hänt i helgen och lite annat.

I Fredag's
Var jag hemma hos Anna och pluggade lite o lyckades bränna mig lite på ryggen i den heta solen . På eftermiddagen var jag och grattade min kusin Erik Norell till studenten :)
Haha , killen var sjukt fulll men även sjukt glad . Vi var där till ca kl 9 och åt god mat . Erik drog då vidare till Kung Carl i Märsta . Vet inte om han kom in , men jag är skeptisk .
Senare på kvällen åkte jag hem till Welléns och hade en mysig hemma-kväll .

I Lördag's
hade vi innabandy match mot U-laget då vi vann med 18-9 typ ? Efter det vare avslutning på Ängby Krog .
En helt okej kväll som jag fick avsluta med att somna in i min älsklings famn . Var lite sliten när jag kom hem . Okej jag var odräglig , jobbig , högljud och luktade aningen sprit . Förlåt Anna :$ , ska skärpa mig till nästa gång . Lite bilder från kvällen följer nedan :
   

I Söndag's
vare fotbollsmatch . Den var mycket jämn men vi förlorade tyvärr med 1 - 3 . Tidagare underdagen var jag nere vid särsta och hejade på lite knivsta folk . Mycket vackert väder och många slitna själar
 

Idag , Måndag
hade vi redosvisning av vårat examensarbete till JM AB . Jag var sjukt nervös men vi fick tårta efter redovisningen så jag kan juh inte ha varit så dålig .
Whooops , klockan är över 12 så är faktiskt tisdag . Nej ska sova lite nu . Sätt på film med Majk så är sjukt trött .
Så nu ska jag lägga mig och drömma lite .


Jag ska drömma om dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0