Sol & Sol

Hejsan !

Måndag
Beställde match tröja i måndags så man är taggad till Sverige's matcher . "nr. 12 , Norell" Fick mail igår om att dem skickat den . Weei
Ska bli så fruktansvärt kul med EM . Alltså måste styra upp något nästa lördag när Sverige möter Spanien !

Tisdag
Har varit med micke ett par dagar. Vi har legat och stekt i solen o snackat massa skit . Sjukt skönt !
I tisdags var vi nere på Särstabadet och tog årets första dopp. Det var jävligt kallt . Lätt värt det eftersom man nu slipper bada på hela fucking jävla sommarn eftersom man doppat sig en gång redan !
Shit , skulle varit riktigt skönt med en pool :)  aja , lär dröja innan man får det .

Onsdag
Igår var jag o latcha med Majk . Vi solade och klarade ut GTA 4 . Muy Bíen !
Efter det åkte jag in till stan och träffade på Anna och Mathilda . Sjukt jävla bra väder .
Anna och Mathilda hade varit och hejat på sin skola . Dem går nämligen på Katedral så det var juh klasskamp mot Skrapan (Lundelska) . Tyvärr förlorade Katte i år igen (11 året i rad) . Man kan juh inte vinna allt . Dessutom är min älskling AIKáre så hon är van med motgångar :) . Förlåt älskling men jag är så evil idag .
Efter lite mat på stan begav sig jag och Anna till Gyllenesaxen. Jag klippte mig . drog även och köpte hår färg . tyvärr glömde jag färgen i kassan . E ja , ni hörde rätt . jag betalde för hår färgen men glömde den i kassan . Jag är SJUK i huvudet ! Aja , Anna var och hämta den idag så vi ska färga håret senare ikväll :)

Sol
Har gjort en hel del den här veckan , både solat och varit i stan och latchat med micke och fått vara med min älskling .
I helgen ska Anna tyvärr iväg och leka med mathilda så då har jag bestämt att jag ska äta gott o dricka vin med mamma och pappa imorn . På lördag går det rykten om fest på emilsjögren , men det får man se vad det blir av den saken .
På söndag ska jag lira lite golf och sedan blir det fotbollsmatch på kvällen . Måste erkänna att jag är sjukt otaggad . Vi har förlorat dem senaste 2 matcherna :(

Pilsbo
Om vi säger så här . Det är mycket just nu som går runt i mitt huvud . Speciellt om man tänker på olika fester och så i sommar . Malin du fattar vad jag menar (A) .
Nu kommer en ytterligare party upphöjare i sommar . Nämligen Pilsbo .
Jag var med i Pilsbo 2 ggr . Vi hade fruktansvärt kul när jag var med .
Därför kommer jag i år att försöka styra upp och hönsa folk att hänga med och tälta och festa, spela kubb, spela fotboll , bada , sola , beachvollyboll, fiska och festa lite till 3 dagar och 2 nätter. kommer antagligen ske v. 28 eller 29 .
Hoppas folk är lika taggade som jag på pilsbo . Finns juh myckat annat man ska hinna med i sommar , men Pilsbo är lätt värt att prioritera !

Hos Anna
Sitter hos Anna nu . Hoppas det går bra och träna snuttan . Skynda dig hem o färga håret på mig :) Miss you <3

Camp Sweden
Tittar på TV4 sporten . Där säger dem att 25 000 liter öl förväntas drickas upp under EM på Camp Sweden . Det är fan ganska mycket . Österikarn som äger stället säger även att han hört att Svenskar dricker mycket men är ett snällt folk... Yee right .. BAHAHAHAHA

©Jochen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0