Utkast: Midsommar Eftersom ...

Midsommar
Eftersom så många redan har skrivit om midsommar så pass mycket, känner jag mig glad att slippa skriva om den. Vet ni inte vad som hände så hänvisar jag till att läsa Anna Wellén´s och Malin Wellén´s bloggar, alternativt titta till Jonas Alexandersson´s eller Annika Tuvan´s bilder på bilddagboken.

Datorn utlånad
Anna´s dator fiaskade för ett tag sedan så jag var snäll och lånade ut min. lagom när hon fick den här om dagen så började den ironiskt nog funka. Men glömde datorn där igår så nu sitter jag på päronens dator och skriver.

Sjuk
Blev sjuk strax innan midsommar, sedan dess har det bara blivit värre och eskalerat till en självömkan. Idag kan jag svära på att jag har haft feber. En huvudvärk som tränger sig ut i varje hjärncell, (alla två), och en allmänn känsla av "skjut mig någon". Trots de känslorna så har jag faktsikt gått på jobbet idag och faktskit lyckats överleva.

Tristes
För att inte göra den här blogen helt värdelös och tråkig likt ett program av kalibern Grönarum eller en film gjord av Ingmar Bergman, så tänker jag istället gå tillbaka i tiden.

Gamla söta/mega fula bilder
Eftersom jag sitter vid päronens dator har jag inget annat än faktiskt gammla LAN bilder. Förlåt grabbar men jag måste faktiskt trycka ner oss själva och visa hur faktiskt Ocoola vi har varit. Snälla tjejer som råkar vara/varit ihop med en av stackarna på bilderna. Det är inte så illa som det ser ut. Vi växte trots allt upp till slut !

   
Haha , men vi har blivit lite "sötare" nu.

   
Taget 2002 , strax innan jul. Jag & Adde = 16 år , Micke & Jonas = 14 år , Poppe = 13 år tror jag

   
Taget 2003 strax innan påsklovet.

Ja mycket har hänt efter att dessa kort togs. Måste säga att dessa stunder var nog lätt några av de roligaste jag haft i hela mitt liv. Vi hade sjukt kul tillsammans på våra LAN.

Veckans kommentar:
- Ska vi gå till Holmlunds?
- VA!? Har du mens ?!

Anna <3
Jag var med Anna i princip hela förra veckan. Vi har myst och lekt med min mormor & morfars hundvalp, festat och mycket annat. Trots det kan jag inte sluta längta efter henne nu. Tack för en underbar vecka älskling (L)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag dör vilka söta foton!! Ni är er lika allihop ;)

2008-06-25 @ 00:32:52
URL: http://wellaan.blogg.se/
Postat av: Jonas

hahahhahaha omg ;) :P så jävla heta :D

2008-06-25 @ 10:03:51
URL: http://gratisgodis.se
Postat av: Annika

Haha guud vilka söta foton :D

2008-06-25 @ 19:00:37
URL: http://tuvisen.blogg.se/
Postat av: knoff

hahaha så jävla sköna !!!!

2008-06-30 @ 15:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0