Vallentuna


I Torsdag's var jag hos Anna . Massa mys . Weei ! Alltid massa god mat, vindruvor, chipz, dipp och sånt när man är där på helgerna . Man blir så bort skämd . dessutom har de en så mysig altan och uteplats . Så skönt och sitta där och mysa eller ligga på framsidan och sola .


I Fredag's var jag hemma
. Passa på att sitta och prata med föräldrarna om allt möjigt och dricka lite gott vin . Det var mycket trevligt faktiskt . Farsan fällde ett par kommentarer som skulle vara av stort intresse tror jag . tyvärr har jag inte tid och skriva ner dom . Får bli nästa gång . För en var iaf riktigt rolig :P


I Lördag's drog Anna till Sthlm och hade mys medan en annan istället var uttråkad och drog och såg på L-100 spela fotboll mt Riala . Matchen slutade 0 - 0 . Det roligaste på matchen var när malin fråga Thomas om hon skulle bytas in snart eller om hon kunde gå på toa . Thomas svara då : Det beror på ? Är det , det stora eller det lilla ? Bahahahahah .
Senare på kvällen lutade det åt en ute kväll men kvällen sluta i FIASKO !
Såååå tråkig Lördag´s kväll . Borde stannat hemma . Alla var så griniga . Alla ville bara till Ängby . Sluta med att jag gick hem kl kvart i två ensam i en fucking jävla lokal regnskur .


I Söndags spelade jag golf (gick helt okej, slår sjukt långt). På eftermiddagen var fotbolls dags mot IKF Uppsala (torsk 8 - 1) På kvällen drog jag och farsan och kolla i vallentuna var jag skulle jobba idag det tog fan mer än en timme . När vi kom hem vid 20.45 åt vi pizza och kollade på fotboll . Var helt slut i kroppen och själen .


Idag börja man jobba i Vallentuna på JM Bygg i Bällsta Berg . Fick massa sysslor på förmiddagen som gick helt okej att utföra . Fick då chansen att heja på endel snickare . Inte alla tyvärr. På eftermiddagen vare lite torrare med arbetsuppgifter . Skulle inventera , alla vet hur tråkigt det är . Men ALLA vet inte hur svårt det är när de säger : här kolla dom här 3 A4 sidorna på verktyg och annat och se om vi har det på bygget . Alltså kan nån svara på vad en "20 fots Container , Special" är ? Nej inte jag heller , eller en P6000 bod , DET FINNS 30 BODAR DÄRBORTA ! Fan jag hitta inget på bygget , kände knappt nån för att våga fråga vad saker var typ och fatta knappt hälften av allt på papprena vad de var för nått . Fiasko . Imorn ska jag snacka me "Basen" över snickarna så får han kolla igenom papprena och säga vart dom finns att leta efter . Tänker fan inte leta efter en jävla cementvattenblandare och automatiask skruvdrager på det där stora jävla bygget. De kan juh vara vart som helst . Fan snickarna hade cyklar för det var så långt till alla hus . Allt låter värdelöst nu , det förstår jag , men kommer säkert styra upp sig när man väl lär känna lite folk . Ett par snickare jag snacka med verkade riktigt sköna faktiskt :P
Under dagen fick jag även reda på att vi ska hålla föredrag på måndag om en vecka . Det leder till att jag nu måste plugga . Vi måste nämligen revidera lite av vårt examensarbete och ändra lite på strukturen . Jag är så stressad . Veckan är fullspäckad . Det är juh visserligen kul att det händer mycket , men just nu är det lite over kill . Nej , måste plugga nu . Har tur som iaf får träffa min sötnos ikväll . Det gör faktiskt denna sketna dag till något såå mycket bättre . =)


©Peace out fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0