Check .

Hej !

Nu äre dags igen .

P.S.  Inlägget kan bli långt  D.S.

Jag vet , jag skriver alldeles för sällan. Ska skärpa mig, dessutom ska jag lägga in en extra liten specialare varje söndag. Återkommer mer om det senare.


Ca. tre - fyra veckor sedan
Tog med Anna på en picknick, mycket fint. Var vid skön ca 1 km från Anna .

 
Du är underbar älskling, vill tillbringa varenda sekund med dig <3


På Valborg .
Har tidigare redan förklarat Valborg, Det är ju som sagt lite förlegat, men Fab Five bilden på mig går icke att förglömmas.

Spray , wait and walk

Efter att dragit en diskutabel pose "x antal öl" så vare dags och skoja lite med Bevellie.
 
Hon skratta inte, förståligt .


Innebandy Cup , Thumba
var på innebandy cup för 3 veckor sedan , 3 maj om jag inte minns fel.
Jag vet det var sjukt länge sedan, men åter igen. har lite bilder.
Skulle glänsa och försöka öka min prestation till cupen genom att vinkla klubban

Allvarligt . Det gick inge bättre . Inte så konstigt när man har en kondis som Babben Larsson.

D gick ju så sjukt jävla dåligt. Vi var så dåliga så vi sov lika mycket på plan som väl utanför.

Sjukt slitna

Blev en rolig fest senare på kvällen iaf =)
Här jag och thomsson som är på väg till Lill-Sekan



Knivsta marknad
Japp i lördags den 17 maj vare dags för Knivsta marknad. Jag var inte ner och kollade på marknade. var tråkig själ o var hemma bara . Hade fotbolls match kl 14.00 istället. Vann med 7 - 2. Var en match vi ägde rakt igenom och vann väl förtjänt. Var skoj och dessutom få vara el capitano ^^.
Jag var tok-laddad innan matchen :P


På kvällen blev det fest. Jag och Joakim Bengtsson tog sällskap till Andreas Thomsson. Det var mycket folk där och speciellt mycket nya ansikten , en mycket trevlig tillställning. Efter en okänd mängd dricka, många goda skratt, och en viss mängd "host host" vilse ledning i raggningsrepliker beslöt sig den stora skalan att bege sig till Änby Krog. Stor-Sekan hade dock ett problem och hitta sina skor. Vi skulle hjälpa honom, han sa dem var vita.

Det var svårt och hitta just hans

Allvarligt, t o m jag börja tröttna på Ängby. Nej jag och Anna begav oss sakterliga hemåt efter snackat endel gala mathias utanför krogen. Jag menar liksom "Det är ju en dag imorgon också" . Dags och öppna PPM-breven kanske !? .


Söndagar
Ja det här inlägget var juh ganska långt. hoppas jag inte tröttat ut er totalt.
Vidare kommer jag varje Söndag under obestämd tid tillängna att skriva om en kompis eller nära vän. Berätta om endel minnen, hur man träffats, pinsamma historier och annat skoj kanske.
Håll ögonen öppna, Vem vet ? Kanske är det just dig jag skriver om på söndag .

I´ll be watching you !

Kommentarer
Postat av: Malin

"Dom är vita.." haha ja, jag skrattade i alla fall

2008-05-19 @ 21:55:27
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0