Förlust

Sov hos min underbara Anna igår kväll.
Kan inte annat säga än att jag storm trivs där. Stackars mamma o pappa ser mig inte ofta hemma. Är jag inte hos anna så är ja hos micke. Är jag inte hos micke så är det fotboll som ikväll.

Match ref.
Då jag inte har samma utmärkta förmåga att referera som Conny Wellén vill jag framhäva att vissa delar ur texten kan vara missvisande och framför allt felstavade 

1:a
Som sagt, ikväll stog Lagunda för motståndet.
Med en desermerad baklinje då Johan A. och Andreas K. var borta vare tungt där bak mot ett gäng stora och väl organiserade grabbar. Vi lyckades dock göra 0-1 efter ca 20 min. Jocke B. nicka fram till Conny som nicka in den. Lagunda tog över mer och mer och gjorde därför så småningom 1-1. Lite turligt måste jag säga. I 44 minuten får dom en man utvisad då en kille lyckas ge Johan granat en fin höger. Det hindrar dem inte från att göra 2-1 i 45 minuten, Robin S. lyckas oturligt nicka in i eget mål. MYCKET OTURLIGT.

2:a
Börjar i princip med att dem gör 3-1. Sedan börjar upphämpningen . Conny nickar åter igen in ett mål på hörna och reducerar till 3-2. Därefter gör Jonas J. (Jison var även bäst på plan idag tyckte jag), 3-3 efter ett skott utifrån straffområdet efter lite stutsar hit och dit. Efter Hawai lir där målisarna i princip körde långa utsparkar till varandra lyckas dem självklart göra 4-3. Återigen ett förbannat jävla skit mål. Efter det ligger vi på otroligt. Mange P. kommer fri mot målis (HELT FRI), han missar konstigt nog och Lagunda fastställer lite senare slut resultatet till 5-3 efter en TOTAL felbedömnig av dommarn då killen var 3 meter offside.

Bara att bryta ihop och komma igen. glömde för övrigt oh säga att dom lyckades få en till utvisad i 88 minuten . Båda röda var grova utvisningar. (Alltså rött kort direkt).

HELGEN
I helgen för övrigt vann vi mot Rosersberg med 7-1. Lite roligare match. Reffa den tänker jag inte göra, men vi fick 2 utvisningar då. haha.

Hos Wellén´s
Fick även spändera fredasgs och lördagskvällen hos älsklingen och på lördagen var även hennes släkt där. Det var nämligen släktmiddag (grillning). Jepp, det var sjuuukt gott. Det var ruskigt trevligt. Roligast var lätt Max och Sofia. haha. Det var fart på dem hela kvällen.
Varit hos Anna en heldel, men trivs faktiskt bättre där än hemma. Allvarligt, vet inte varför? Kan vara goda maten, roligare sällskap eller det att man är snart 23 och tröttnat lite på päronen. Är hur som helst glad bara jag får vara med min Anna.

Tom säng
Nu är det väl bara o krypa ner i den tomma sängen och försöka sova lite. Känns konstigt när inte anna ligger bredvid, man har vant sig vid det. Vem ska jag nu störa med mina snarkningar? Måste lyckas med att fixa ett jobb tills i höst så man kan få flytta så man kan få hålla om henne varje natt.

Godnatt & Sov gott.
Hoppas ni har någon att längta och sakna av kärlek lika mycket som jag.

<3 Anna Linnea Wellén <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig (:

2008-05-28 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0