Baklí

Det finns inget som är så kul, som jag är så dålig på, .. som att baka. Det är sant. Jag bakar inte alls ofta (framför allt inte själv). "In case of fire". I sommras bakade jag och Anna en hel del. Eller jag vispa och åt smeten medan hon gjorde resten. Okej hon vispa också och jag åt smeten. Men kul är det iaf. Så idag tänkte jag faktiskt slå på stort och baka. (Pallar inte plugga, städa och har ingen träning) så bakar ;)
Jag menar det kan inte vara så svårt att baka.. bara och följa receptet :)
Hmm, undrar vad jag ska baka bara?


- Negerbollar

- Chokladrutor ( min favvo :P )
- Sockerkaka
- Muffins
- Eller stora bullar =)


Återkommer om jag lyckas, så får vi se vad det liknar det jag bakat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0