Fartfylld kväll

I fredags vare inflyttnings fest hos Torre-borre. Det var "gamla ligan" med viss modifiering. Mycket kul att så många kunde komma. t o m Dennis. Det var en trevlig kväll :)

Igår vare återförening med några av mina gamla klasskompisar. Mange, Kenholt, Johan-toan och Martin den Sydfranska prinsen. 
Mötte upp grabbarna hemma i Kenneth's resident på Kantorn. Ligger där vid Moskén för er som inte vet. Mange hade druckit sedan kl 1. Han var därför mången glad när jag tittade in. Satt där och drack pilsner, wisky och rökte cubanska ciggarer. Beställde pizza framkört till dörren. Det var mången gott.
Mycket skratt blev det. När alkoholen sedan började sina beställdes taxin. Vandrade omkring på stan en stund innan vi bestämde oss för Platina. Mycket gamlingar där först men det ordnade upp sig mycket bra och kvällen blev ett glatt minne.



Fick lite av Kenholts parfym . Shit vad gott den lukta. (DKNY). M.. M .. Mmm
Ska köpa den så fort jag kan:)

Träffade mycket folk igår. Roliga är när man träffar folk "som man inte känner". T ex kom Mickis store bror fram till mig och heja o snacka. Ni vet han som jobbar på Radio & TV i knivsta. Visst har jag varit där någon gång.. men hallå, inte så många ggr.
Min kusin Anna's kompisar heja på en som man känt de jätte länge. Haha. Vet juh inte ens vad dom heter. Men det är väl ändå lite av charmen med att gå ut. Alla är glada och har man sätt en person mer än 2 ggr kan man faktiskt anse se sig som "krogen vänner".


Träffade Josefin Öst och såg faktiskt en fin ring på vänster handen ? Har JAG missat nått här ? Hmm. Hon bytte snabbt ringen till andra handen efter mitt påpekande. Haha.

En gammal klass kompis i gymnasiet kom fram till mig o grabbarna på krogen. Han är fett kaxig och har alltid varit det mot mig, han är skysst men blir lite jobbig ibland. Grejen var att han gjorde en blunder. Han kaxade inte bara mot mig när han kom fram, han lyckades även fälla en dum kommentar till en full Magnus. Allvarligt , har aldrig sätt Mange fälla så många vitsar och klanka ner en kille så mycket som då. Haha. killen börja juh nästan grina. Mange sa han inte förstod hur man kunde vara så kaxig när man hade hårfestet i baknacken och hade ett ansikte som likna en fisk. Det var "lite" av vad som kom ur herr magnus mun. Det hela slutade med att killen kom fram till mig på slutet av kvällen och bad om ursäkt för hans "kaxighet" under gymnasiet. Haha lugn. Vem bryr sig, var inte så illa liksom . Men då har Magnus tydligen sagt till honom att han hade 2 alternativ. Antingen skulle Mange lägga ner han på baken och spöa skiten ur honom eller så skulle han be om ursäkt till mig. Haha , lite hård där magnus men tanken var faktiskt god.

Nu börjar skolan på allvar så krogen besöken kommer antagligen bli väldigt få. Det kan dock vara bra både för hälsa och plånbok.

Nej tagga för match nu. Arlanda ska få pisk.

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0