Promenad i vinterland

Igår begav vi oss av mot Bålsta för att spela innebandy match mot Valhall. Vi hade väl förväntas oss en lättare seger men jag tycker vi lyckades vinna komfortabelt med 9 - 3 till slut iaf. En rejäl utskällning fick vi av coach för vårt "ur-usla spel" och träningen på tisdag känner man därför redan nu ångest för. Han lär köra hårt med oss då.

Efter matchen tog det iaf inte många sekunder innan folk började pimpla bira. En annan passade på att åka hem och schmaska i sig lite tacos. M , M , mmmm ... såå gott .
Begav mig senare till Peter's nya residens. Han bor numera på tallkottsvägen. (Där thomsson bodde). Måste säga att du har fixat det mången snyggt Peter i lägenheten ! Men vi alla vet ju att det är Mathilda som styrt upp det där inofficiellt. Haha.
Iaf så fylldes Peters kryp in på undan för undan och vid 10 vare fullt kalas. Många spårningar och mycket roligt att alla var så glada. Misstänker att det är många slitna själar idag. Mohahaha. Efter korvfesten hos Peter fixades 3 bilar fram och den maskulina ligan inklusive alexandra drog till stan. De flesta till platina. (Skäms men jag var sugen på åka till people måste jag erkänna.) Men Platina gick inte av för hackor. grym Dj som vanligt och trevligt folk. Lika kul som vanligt och träffa gamla kompisar and stuff.
Tobbe Morin fixa skjuts hem iform av Nuhi och kvällen slutade sött i värmen under täcket i ensamheten. Shit vad sorgligt det där lät, men skoja inte att man var trött. Sov i bilen hela vägen hem tror jag. sååå trött.

Idag var man LIKA trött. Men Malin lyckades släpa ut mig på en promenad i vida Knivsta. Som tur är, är inte knivsta så stort så promenaden tog inom behagliga 2 timmar. Det var mången snö och riktigt trevligt. Nästa gång ska jag lätt ta med pulka ! sjukt taggad !


Peace Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0