Fiklí

Igår träffade jag Malin i Uppsala. Käkade först på Cupido och sedan efter det en fika på Café 018. Det var mycket trevligt. Eftersom båda två är mer eller mindre kända för att prata massa galla-mathias så gick tiden väldigt fort och mycket snack kan jag lova att det blev. Vi han även med att kolla på lite kläder, skor och mobiltelefoner. Jag hittade de finaste Timberland kängorna på sko-august. Ska så köpa de snyggingarna :) Träffade även på en av mina kusiner på stan. Nämligen Björn och hans lilla dotter Ella :) Mycket trevligt. Han är så rolig Björn. Han och hans bror Johan är de roligaste och snällaste kusinerna man kan ha. Tydligen är en poker-kväll på g också. Det var sjukt kul senast så det ser jag verkligen fram emot.

Halloween närmar sig. Tydligen är d kalas på ängby krog då med maskerad och allt. Funderar skarpt på att titta förbi Butrix och kolla på deras utbud, haha. Även Mickis verkar ha någe utav en fest.

På söndag är det match mot Almunge som många säkert sätt på facebook. För de som inte vet börjar matchen vid 7 och är hemma i alsike :)

So long . . .


Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0