Pain !

Har sååå sjukt ont i mitt högra knä. Vet inte alls vad jag har gjort. Det måste gå över tills på söndag för då har vi innebandy match mot Loke. Hemma kl 16.00. Kom till Alsike sporthall och kolla :)


Ska vidare kanske strax till stan och ta en fika med Malin. Weei, men hon ska tjeja sig lite först och luncha på stan och shoppa. Så jag dissar det och kommer in lite senare. Så nu har jag juh tid och "plugga" och blogga.


Pappa & mamma kom juh hem igår från Grekland. Då förstår ni har pappa köpt en fet Buddha statyet.  Han ska ha den stående på jobbet på skrivbordet. Han menar citat:
- Men killen är så tjock och glad så bara genom att kolla på han så måste man ju själv bli jätte glad, t o m på jobbet !
Ja pappa, kanske första 2 dagarna. Háha !


Zachrisson citat:
- Han missade en putt som inte var längre än en stor fisk.

Avslutar med en sjukt bra låt som Malin hitta :)
Chris Daughtry - What about know
Orginal videon gick inte att lägga upp så får bli denna:


Kommentarer
Postat av: Malin.

Den låten är.. bäst. Precis som Jooocke! :)

2008-10-11 @ 16:51:45
URL: http://wellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0