Tidsbrist

Fr.o.m igår t.o.m på måndag är det plugga i 180 som gäller. Nämligen inlämning av projekt arbete på torsdag, tenta på torsdag och tenta på måndag. Ett litet men ändå stort problem är att jag är såååå skol-trött. men det är inte så konstigt. Se här:
Jag är 23 år gammal och har pluggat "i princip" konstant sen jag lärde mig att man kan kissa med snoppen. Jag hade som bäst betyg i 9:an. Jag är fortfarande 23 år gammal och studerar. Ni kanske kan räkna ut då att när jag gick i 9:an var jag ca 15 år. Ganska logiskt därför att den logaritmiska kurvan av mina betyg går linjärt rakt ner i skiten. Nej juste!? För hur kan en logaritmisk kurva vara linjär ? Varför fråga mig? Fick IG i matte E. Redan då var jag tvungen att skriva fusk på innersidan låren och flörta med min religons lärare Ragnar Östlund. Inte vackert.
Nej, nu är jag bra sugen på att börja jobba. Först ska jag bara visa att jag inte är på KTH av en slump.
Jag ska läsa studielitteraturen som om jag hade skrivit den själv.
Jag ska skriva som om mina fingrar var gjord av blyerts och trä.
Jag ska gnegga som den värsta plugghästen i historien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0