Super Dag!

HEJ !

Hela veckan har flyttit på toppen i skolan. Helt skumt nog har jag och Magnus förstått det mesta. Som grädden på moset fick vi idag alla labbar som vi måste göra i vår matematik kurs. "Yee whatever" säger ni. Men kan meddela att det rör sig om arbete på ca 50 - 70 timmar fram till jul som vi mer eller mindre slipper.

Med dessa glada nyheter begav vi oss ner på stan. Vi skulle luncha och shoppa (blus, shorta, skor) . Blev inget denna gång men vi har spanat in några ruggigt fina klädesplagg som kan bli aktuella. Vi studerar nu på KTH, att komma till skolan med mjukisar kan leda till elaka blickar. Folk är stiliga, smarta och sofistikerade. Helt enkelt inte som jag varit men nu ska bli ;) haha. "Försöka bli". Men . . men vi var även och tittade runt på staden Stockholm. Tog endel bilder men orkar inte lägga upp dem. Vi var på Östermalmstorg, normalmstorg, kungsträdgården, djurgården, sergelstorg, hötorget och avslutade med att gå vi drottninggatan vidare till T-centralen. Tog en lunch (Lasagne) vid hötorget och en stor kaffe latte . M.M..Mmmmmm . Var även och tittade till biblioteksgatan. Min kusin Malin Nyholm jobbar där på Armani. Ska dit en annan dag igen och säga hej när jag är lite mer "uppklädd" (:

Malin Nyholm

Ännu en god nyhet är att jag tränade innebandy igår och låret höll ganska bra. Ska därför idag vara med och spela innebandy mot teknologerna (div 3) till att börja med. Hoppas det kommer gå bra. 

Veckan låter iofs bra rakt igenom, men det vore tyvärr att ljuga. Tack Jocke och Majk för allt. Brothers4life. Jag svarar nästa gång det är ni som ringer.


Ikväll får jag hålla om dig <3

Zachrisson:
Han är 3 1/2 meter lång... jag överdriver inte. Alltså, han är drygt 2 meter lång!

Peace Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0