Brandy

Ännu en vecka förbi. Det går fort nu. Snart är det jul.

Just nu sitter jag och har en hel del jag borde göra. Skicka efter en studieanmälan så jag får studielån, registrera mig på kurser, programmera ett program som gör om kilometer till miles och städa. Istället för göra sådan nytta fastnar jag självklart här.

Låten Jump med Van Halen drog precis igång. Får en direkt att tänka på innebandy. Tråkigt nog drog jag på mig en sträckning i baksida lår för några veckor sedan. Eftersom det blir bättre så pass sakta är jag mer eller mindre säker på att jag kommer missa DM om en vecka. Har jag tur kan jag snart börja träna lite lätt och kanske med lite tur vara med på serie premiären. Det är med stort vemod jag inte kan träna och spela matcher. Innebandyn är nämligen det jag ser fram emot mest nu i vinter.

Kulturnatten är som många vet nu i helgen. I brist på intresse på det kulturella bryr jag faktskt mig inte ett skit om ett gäng nissar som spelar musik, sjunger och har utställnngar i galleriorna. De är säkert jätte duktiga men dagen till ära tillägnar jag hellre till att festa som många andra. Fjortis natt, so bee, men det är sjukligt med folk på krogarna och där "borde" inte fjortisarna hålla till.

Grannen (Bert Westin )tittade förbi igår, nybliven farfar. Innebär att min gammla klasskompis Anna Westin blivit moster och Martin Westin blivit pappa. Grattis :) Sonen deras har inte blivit tilldelad någe namn men tydligen var Isak aktuellt. Bibliskt och fint , eller hur vare nu Welléns (A) Han berättade även att han skulle till Italien idag och se på formellet med jobbet. Så coolt. Billigaste biljetterna går på 2500 kr, alltså dom billigaste! Deras platser var vid mål och startrakan, vilket trissar upp priserna till mer än de dubbla. Pappas jobbar kompis ska till Wisconse eller vare var och bila 8 killar och spela golf och slutligen se på Ryder Cup. Ännu coolare! Vad ska jag göra i höst? Inte mycket=(

Lagfest iofs i oktober. Efter våran match mot Tobo-Örbyhus. Kan juh hoppas på buss i år igen, haha. Gula-Villan vid emil är iaf bokad!

Göran Zachrisson:
Nu står han där och ser ut som en bläckfisk som nyss fallit ner från ett träd.


Skön låt


Kommentarer
Postat av: Jonas

Grattis på födelsedagen duude :D:D:P

2008-09-16 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0