Waiting !!

Första dagen i skolan på KTH igår.
Börjar med att vi inte hittade salen vi skulle vara i, vilket resulterade i 10 minutes försening. Det var inte så pinsamt dock. Det var bara 143 st andra studenter I TID där. Kände även mycket bättre när man inser att hela kursen går på engelska. Investment Analys. Fatta inte allt han sa men de matematiska termerna verkade lätta iaf. (Var faktiskt inte sarkastisk där).

Efter första lektionen bar det av till Programmeringen. Det var en salig blandning av n00bs och vattenkammade lockar. Såg ett par emo´s också. Kommer bi lite halv tufft att plugga. Många ämnen går nämligen paralellt vissa dagar vilket medför att vi måste prioritera vilken lektion vi ska gå på.

När jag satt där igår på Investment Analys och lyssnade på ett kille som såg ut att vara från Fab 5 och hade en Sven Göran Eriksson accent, så kände jag ångest. Jag vill inte plugga. Inte nu. Jag orkar inte. Den här veckan skulle de ringa om jag fick jobbet. Varje sekund känns som en vecka. Waiting !

Peace out !

Fördelen med det här bunkerslaget är att man inte får all sand i ansiktet.
Göran Zachrisson kan få någe positivt ur alla lägen och situationer, man borde försöka göra detsamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0