CHELSEA


Sitter och tittar runt på bloggar om någon bloggat om matchen Chelsea - Liverpool igår. Hittar typ ingen. Antingen är folk väldigt ointresserade eller så har väl folk inte hunnit blogga om det där än. Såg att malin hade lagt in lite åsikter om matchen. De inläggen handlade dock mest om hetingar och sånt :P
Min kunnighet inom fotboll är inte vidare bred, kan ha att göra med att jag försöker sluta hålla på Trelleborg och istället gå över till ett lag som spelar lite mer defensivt, nämligen AIK.
Nått som är säkert är iaf att jag håller på Chelsea. Grundaren till det är min ögonsten Mourino "eller hur fan de stavas" som då var tränare för Chelsea men som tråkigt nog bytte lag.
Nej jag måste säga, Micke och Martin, shame on you. Ni som brukar vara snabba med att lägga ut era anekdoter, tycken och tankar om sport i största allmänhet. Skärpning. Jag läser hellre era bloggar en Westlund´s.
Själv tyckte jag matchen var grym. 4 - 4 blev det och Liverpool var farliga ända in i slutsekundrarna. Shit, nog för att jag håller på Chelsea men det var jävligt kul och spännande när Kuyt nicka in 3 - 4 =) 
Om jag fattat rätt kommer Chelsea få möta Barca i semifinalen. Då kommer jag inte ha lika stora sympatier för motståndarna. Messí och Etó får hålla i hatten. För Lampard, Terry och grabbarna är heta dom med. Jag tror på en rafflande semifinal, där samtliga kataliner på Camp Nou kommer sörja när matchen´s slutsignal kommer vissla.

See U

Kommentarer
Postat av: Thomsson

Forza Häcken!

2009-04-16 @ 17:16:04
URL: http://www.thomsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0