Förkyld!

Då var det dags igen. Förkyld. Blåsor i munnen har påppat upp som kratrar i käften under dagen. Jag har hunnit med att nysa på både Oskar och Magnus.  Och javisst, halsen börjar svida sådär lagom skönt vid minsta lilla rörelse. Toppen!
 
Igår var en sådan där dag som man bara vill lägga sig på spåret och dö på. Be ware, att om du vill dö på ett spår, lägg dig då på en pendel alternativt ett spår på en tunnelbana. Regionaltraffiken kan ofta ha stora förseningar som kan leda till att man hinner ångra sig. Om tåget överhuvudtaget kommer det vill säga.
Nej dagen var så tung att när jag väl kom hem nästa bara skratta jag. Det är skönt att man kan stänga ute bekymmer så lätt. Eller börja man bli skitssssso. ?

Denna dag har å andra sidan varit mycket bra. Skolan har gått bättre än på länge och man känner att det finns hopp om livet. Lika bra att passa på att njuta tänkte jag och Oskar och mumsa i oss ett par varsinna stora köttbitar med ugnsstekt potatis och bea till på lunchen.

Sitter och försöker komma på saker och skriva så glömmer jag de viktigaste. Man är juh lite tankspridd ..
Jag har köpt ny bil. En SAAB 95, 2.3 liters, turbo. Säger inte mig så mycket men ska vara 170 hk samt chippad. Kan inte så mycket mer om bilen, men ja .. e .. jo men den är fin .. 
Apropå bilar. Jag och micke såg på Fast and the Furious i måndags. Cool film faktiskt ;) Vi åt ruggigt mycket chips och popcorne. It was Nice!

Golf tävling den 16 maj. Dags och börja träna kanske? Om jag hinner!? Ska iaf utnyttja mitt presentkort på Eurogolf innan dess.

Nu blir det till och göra lite nytta istället för sitta här och snacka skit.

Ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0