Hyundai gick i min himmel in.

På förmiddagen har man hunnit med att hälsa på systemet med Majk och sedan har vi spelat brännboll med de flesta i Sk Vide. För er som inte hänger med så är lagfest idag.
Vi är ett lag med ruggigt bra sammanhållning och de flesta vet hur man ska få  en fest att slå alla rekord. Ikväll är inget undantag och förväntningarna är höga. Läs bara marres blogg om oddsen om vem som mest troligt kommer dynga mest ikväll. "foundmyway.blogg,se"
Brännbollen var rolig och ett par tabbar har man redan hunnit med. Kvällens kapsyl kommer jag hålla mig ifrån men kul ska jag ha iaf ;)
Alla är varmt välkommna till lokalen på högåsvägen ikväll. De kommer nog bli en riktigt "trevlig" kväll.
Nu blir det duschen och sedan bär det av mot lokalen för att se på Superligafinalen i innebandy för att sedan äta med laget på Greken´s. Efter det drar vi antagligen till lokalen igen.
Bilder är redan tagna och jag vet med all säkerhet att fler pinsamma bilder kommer att tas i en eskalerande takt.

Juste. Icke att förglömma. Sålde min ögonsten igår ... nej det var inte Anna Micke! Där snackar vi ovärderligt.. men min hyundai coupe "såldes för övrigt långt över värdetaxeringen". Utan prutning eller konstigheter. Nu blir det istället till att kanske köpa torbjörn´s "pärla". Det får bli min nya "cobra" :)

På återseende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0