Köpi?

Sitter och väntar på en herre som är på väg hit från västerås för att titta om min bil skulle vara aktuell för ett eventuellt köp. Skulle vara riktigt kul om han vill köpa den så jag kan köpa torbjörn´s "pärla".

Sitter även och sorterar lite skolmatrial, uppgifter och projekt m.m. samtidigt som jag sitter och tittar på lägenheter. Gjorde en ansökan på swedbanks hemsida om ev. lånelöfte. Fick ett stort fett ERROR. Tog det som ett nej. *suck*.
Det är klart, skulle jag varit banken och en kille kommer in och vill ha ett lån på en halv miljon och hans säkerhet är att han är student och jobbar extra på statoil så äre klart jag skulle nekat honom då. "Ett par gratis biltvättar skulle jag å andra sidan fått svårt att tacka nej till om det skulle vidtagits som mutobjekt."
Nej blir till att vara lite snäll mot mor&far ett tag till så kanske de kan gå i borgen? Vet itne ens en när, var eller hur jag vill ha boendet. Kanske ska börja där.

Ska sortera vidare så återkommer jag om bl.a. hur bilförsäljningen gick.

Lyssna på remixen av Alesha Dixon - Breahte slow så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0