Runaway

Helgen närmar sig med stormsteg. En jobbfri helg! "so far".
Dessutom är det starten på mitt påsklov. "Happy".
Även om det kommer innehålla mycket plugg så är det skönt att slippa åka till skolan och gå på föreläsningar och sånt. Jag ska försöka göra det bästa av påsklovet och hinna med så mycket trevligt man bara kan. En tripp till sthlm blir det med all säkerhet för att spendera endel pengar på kläder och annat smått&gott.
Till helgen hoppas jag det vankas lite fest. Det känns länge sedan, men det var det ju inte när jag tänker efter. Men om helgen bara blir lugn grinar jag inte för det, Det är ju ändå bara snart 1 vecka kvar till påskhelgen.

Njut nu istället lite av Darin´s sköna hit som går regelbundet på NRJ medan jag glider ner till soffan och ser på när Sverige får pisk.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0