Sammanfattning

Blogga aldrig på fyllan. De kan få koncekvenser:)

Nej kvällen tycks ju redan vara förklarad så de är väl i princip bara att slänga upp lite kort.
Har ingen aning om vem som fick kapsylen? Tror att sluppe ligger farligt till samt peter, torre.... skulle kunna fortsätta och dra halva laget typ.
Det var iaf jätte kul trots ett par missförstånd. Nu får vi samla kraft till nästa år så blir de antagligen ännu tuffare i div 4 =)

Juste Peter Lundin gav varje spelare en "lite rolig" replik: Många av dem var riktigt klockrena. Om jag minns rätt löd min:
"Norell som med kraft flyttar folk upp på ribbstolar och som får något vilt  i blicken när han öppen gata får." 
True,... true.

HÄR KOMMER BILDERNA I EN FÖLJD FRÅN KL 11.00 TILL 24.00, SEN DOG MITT BATTERI =)

Inför Brännbollen,... SJUKT KALLT!


Peter var redan då taggad vid kl 11 efter rykten om 5 öl på morgonkvisten.


Jonas var taggad också!


"Haha, skedde under superliga finalen ;) Grabbarna hade helt enkelt för mycket energi i benen."


Bilderna är tagna i lokalen och på greken´s. Förvånad att vi inte blev utkastade med tanke på hur mycket vi svina och skrek. Kvällen i lokalen sluta vid 24 och vi drog därför vidare ner på Ängby då. Var rätt mycket folk och ganska kul där faktiskt. Har tyvärr inga kort därifrån.

Jag avslutar med en bild på en person vars tillstånd på slutet av kvällen mycket väl kan leda till att han kommer bli tilldelad kapsylen =)

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

haha.. mitt hår <3

2009-04-20 @ 15:23:21
URL: http://alexandersson.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0