snabbi

Allvarligt. Har inte tid med att lägga ut större tankegångar om kvällen eller bilder. Det får isf komma imorgon om jag får tid. Bilder finns iaf ska ni veta !

Kvällen var sådan att man fick försvara en gammal bundsförvant. Missförstånd eller ej? En barndomskompis backar man alltid! Struntar i vem som hade rätt. Tror det löste sig tillslut på grund av mestadels missförstånd.

Fick öl i håret. Tänkte hälla tillbaka men då fick man skit helt plötsligt :O ... opps. SÅ VÄRT ! Not. Men synd som det är så är man en alldeles för snäll kille, eller? =)

Juste tjafsa med Eline och Charlie, Tänker inte gå in på anledningarna. Dels för jag knappt kommer ihåg vad anledningarna till tjafs var men framför allt för att jag vet att jag ägde respektive. Förlåt. ni är jätte snälla tjejer men vad det än var ni skulle försvara var ni chanslösa. Jag är en ruggigt osäker och kritisk kille mot mig själv. När jag uttrycker mig så här är jag ruggigt säker och har antagligen haft ruggigt rätt. Snälla ... trotsa inte.... finn er i en långsam och helt vanlig utbrändhet av Joakim Norell.
C, finner jag tragisk över sin onödiga sarkasm, som var vidervärdig på min själsfränd.
E.... berättar för de som vill höra.

Sov gött. Kvällen var överlag i det bästa slag =)
Sakna Wellén´s & lite bugg bara=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0