Till salu!

Party nissar

Var tvungen slänga upp en bild på dessa söta gossar från i fredags!

Hyundai sport coupé
Annars då?
Jorå satt. Försöker göra en massa nytta iform av att städa och plugga. Tyvärr har jag inte hunnit med mycket av det (för att inte säga inte hunnit med ett skit), pga att jag ska sälja bilen. Hållt på och byta däcka, mecka samt städa det där #¤%/! åbäket. Eller jag menade självklart den där Pärlan.
Nu har jag iaf blivit klar med det mesta som rör bilen. Det enda som finns kvar att göra är att lägga ut den på blocket.



Vackra bilder va? Särsta är då en perfekt plats att ha i bakgrunden för sina foton. Kan tillägga svårigheten med att bara få med "särstabadet" i bakgrunden. Det är nätt&jämt att en morsa som håller upp sin typ 2 åriga son över sopkorgen för att kunna skita. "Jag lärda mig skita under dåliga omständigheter men de där tog priset".
På foto 3 var det nära ett mopedist gäng blocka hela bilden. Men det hade bara varit coolt. Jag menar 7 fjortisar hängades på 2 mopeder, "inte 7 för att dom är 7 personer, utan 2 moper.", Rökandes, hostandes, fnittrandes och fejkbrölandes ekade deras karisma över särsta. Med hjälmen sittandes över pannan på en person "som en keps ni vet", föll tåren från min kind. Förlåt, men det ser så Jävla fjantigt ut!
Bilen är välputsad nu iaf och hoppar fram på vägarna som gammel-farfar och lacken påminner om farmors rostiga hy. Vet ni inte vad ni vill göra av med 23 000 kr kan ni kontakta mig.
"Nej allvarligt, bilen är i bra skick och går som en vessla. Fjortisarna sätter klubborna i halsen när man åker förbi och högtalarna skänker bilen en karisma i nivå med Flo Rida."

El Stockholmó
Imorn blir det en tripp till sthlm där jag ska träffa Anna och MariE. Ursäkta att jag artikulerade ditt "E", men Anna tror inte jag kan skilja på Marie och Maria. Men det kan jag egenTligen?
Vädret tros bli bra och jag hoppas få åtnjuta årets första mjukglass samt se runt efter lite mode att bära till sommaren. En fika med nybryggt kaffe inklusive bakelse är heller inget jag skulle banga på.

Hare fint.
Peace Out !

OBS! (De där om 2-åringen som skulle skita var lite lätt överdrivet, dock finner jag det väldigt roligt, annars kan ni räkna som vanligt på en sanning om 30% av det som står i mina bloggar.) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0