Grattis Torre!

Idag fyller Andreas torre borre thomsson 24 år.
Grattis grattis!


Jag och Torre

Min mobil vägrar vilja koppla upp till datorn så jag kan inte föra över några bilder :/ hmmm. Men jag tänker fortsätta pumpa upp grym musik på minblogg. Speciellt som nu i detta inlägg när man inte har nå vettigt över huvudtaget att säga utom att man är helt slut efter ett sjukt jobbigt fys pass.

Här kommer därför ytterligare en David Guetta låt.
För en halv månad sedan la jag upp låten "Sexy Bitch av David Guetta feat Akon". Alla verkar lyssna på den nu...
Lägger därför upp ytterligare en ny låt av David guetta feat will i am. Den må inte vara lika bra men kan nog få krogen att gunga den med.
Dessutom vet jag Anna gillar den så då brukar de vara bra... lyssna och bedöm själva.


Kommentarer
Postat av: Thomsson

Tack mannen! <3

2009-08-11 @ 09:31:06
URL: http://www.thomsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0