Utgång på Limrick

Igår bjöd de till kalas i sthlm med endel från jobbet. Vilken kväll säger jag bara!
Började ganska lugnt hemma hos Linda med ett par groggar. Vi satt och snacka bra länge tills vi nästan blev sena in till stan. Väl inne i stan möte vi upp ytterligare några jobbarkompisar och begav oss bort mot ett uteställe vid Sveavägen.
Var en grym Trubadur där vi var på "Limrick" och ölen var sjuuuuuuukt stora! Alla spårade lös på fischer shootar och ännu mer spårat blev det när Johan Eriksson och Conny boy famlade in på krogen! Haha, satan i gatan.

Det var många ögon som var glansiga igår kväll. När krogen stängde begav sig några av oss hem till Linda på efterfest. Var många skratt den kvällen. Speciellt jag och Conny åt kaninens förmåga att sprida "harpluttar".

Tyngre är det dock idag, men jag kan stoltsera med att jag ändå orkat spela golf med farsan och hans brorsa.

Nu blir det tacos och sedan in till stan på en fika med Mr Ohlden.

Hej Svej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0