Blogg torka

Har inte bloggat vidare mycket. Har inte hunnit pga. plugg och festande.
I lördags för nästan en vecka sedan var det ju lagfest i lokalen på timotejen. Eftersom Erik Grönwall lyckades vinna Idol på fredagen så gick ju låten Higher varm hela kvällen lång. Mycket bra låtval om jag får säga det själv. Festen spåra som alla fester med Vide gör. Peter rulla runt på gräsmattan hela A-laget tävlade sedan i "hela havet stormar" ochkvällen avslutades på krogen/puben.
Jag var själv på krogen med majk, conny och robin. Blev en riktigt rolig tillställning. Vi var på V.I.P och sedan Platina.
Eftersom jag inte var på puben vare skönt att syrran hade varit där. Det blev mycket skvaller snack på söndagen vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0