Julkonsert!

Igår var jag och Anna in till Handelshögskolan. Vi skulle nämligt se på Julkonsert. Magnus tjej Sandra sjunger i kör och han bjöd därför med mig, Anna, Peter och Peter's tjej! Det var jätte trevligt och jag har faktiskt ÄNTLIGEN fått lite julkänsla. Självklart lyckades mellankts speakern klanka ner på KTH. Med tanke på hans egna insats är jag förvånad att han ens vågade yttra ett skämt då hans gäla röst knappt nådde micken.

Men efteråt begav vi oss till en pub och drack lite tjeckisk öl och Peter orkade även han trycka i sig en ölkorv. Stinkande :P

Idag blir det tv-spel, städa, mailbomba och kanske lite festande framåt kvällen :)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0