Snoooris

Sitter här hemma och tittar ut genom fönstret på något jag faktiskt vill reflektera över som ett vackert vinterlandskap. Julkänslan börjar infinna sig tack vare all frost, den tända brasan och alla ljusstakar och stjärnor i fönstren. Men trots detta är humöret sisådär. Min näsa producerar lika mycket snor som ... som ... ja de är mycket iaf! Det onda i halsen har iaf försvunnit men huvudet känns fortfarande tungt och vart fan är de där snygga bimbo-brudarna som ska vaja palmblad och stoppa vindruvor i min mun!? DET ÄR JU SYND OM MIG!
Nej hualigen. Man får väl masa sig upp och försöka göra iordning en kaviarmacka igen. Usch.
Life is lite grann som a bajsmacka at the moment.

BUT THE SHOW MUST GO ON ...

okej lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0