Sunes Jul

Vaknar imorse alldeles pigg, glad och en good hairday. Var lugnt i skolan och när jag kom hemlaga jag mat och städa rummet...
YYyyyyyyyy! (ska uttalas som felsignalen i Jepordy)
Vakna upp i morse i alldeles lagom tid för att behöve stressa mig ner till tåget med en golvmopp till hår på skallen. I skolan fick man stanna ända till kl 18 för att hinna klart med vad som hade planerats och när jag väl kom hem har låg jag som en utslagen bäver på golvet... typ. Nej, ska styra upp mig nu. Om en vecka är det tenta och om ungefär 2 veckor är det jul. Så dubblet kul ... hihihihijanejj
Nu blir det till att kolla lite på Sunes Jul! Den är ju så bra. Ingenting slår den julkalendern alltså, ingen!
Försök inte ens komma på tanken av någon bättre julkalender.
Nej martin, Skurt var ingen julkalender, bara ett vanligt barnprogram.
...
...
...
nej inte Björnes Magasin heller ... Martin.


Juste ni såg väl den sköna krönikan i UNT om tyndlyftning. ;)

Check på den och godnatt to you !

Btw, Brynäs ääääääääger ! SM-guld!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0