Tenta + gravöl

I tisdags vare dags för tenta!
Tentan var stiiiiinkande. Ingen aning om jag klarade den, men jag hoppas innerliggt. Det var iaf sjukt skönt efteråt och en lättnads suck att äntligen få lite ledigt. Snöstorm och kaos samt strömavbrott i alsikehallen fick en att kunna slappna av och istället för att stressa hem sätta sig på puben med klassen och sänka en gravöl.
En blev till två. Två blev till tre, tre blev till fyra ... sen tappa jag räkningen.

Det sluta med att jag kom hem och skrek HO HO HO i hela huset.

Kändes konstigt att bjuda p3 på en öl när han satt med en Rolex klocka värd mellan 100 000 - 150 000 samt en lgh värde 5 milj, samt en båt Princes 426 värde 5 milj. Men han är bra klockren! Och mange, jag var inte fullare än dig:P Haha och jag älskar dig också :D

Kul vare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0