Centralbadet Sthlm

Haft en riktigt kanon dag. Inte ens en enorm ångest för mitt PM som ska vara inne på fre gör mig på sämre humör :) ... eller jo lite :(
Dagen började bra roligt iaf. Möttes av farsan när jag gick upp på morgonen. Haha, stackarn hade fått nån allergichock så läpparna hade svullnat tydligen. Fan, han hade större läppar än 50cent.
Aja, missade tåget för jag trodde jag hade glömt mobilen men. Men som bekant hade jag juh inte det , insåg det tyvärr när jag kommit hem för börjat letat efter den.
Kom in så småningom till sthlm och "snygg mange´s" residens. Där blev det hård plugg. iaf fram till kl 3.
Då kom Manges morsa med Indisk mat :). Du gissa rätt ! Det var sjukt gott. Inte nog med det så hade hon köp winersemlor. Allvarligt, Det var den godaste semlan jag ätit !


Jaja tillbaka till verkligheten vare. Så pluggade till kl 5.

Sedan drog vi till Centralbadet där manges mamma mötte upp oss.
Att gå in på Centralbadet var som en romantisk orgasm. Shit vad fint det var. jag är ingen "badkille" men de var ruggigt fint där. Avnjöt en nachotallrik, kall-öl, ångbasu, torr-bastu, super ångbastu, bubbelpool i 40 grader varmt och PM och alla bekymmer i världen var som bortblåsta :)


Men det var tungt att komma hem, trött är man och måste plugga fast klockan är mycket. =(
Jag mår bara dåligt av att veta hur tung dag man har med allt plugg imorn. Anna lyckades ta en ganska så bra beskrivande bild tidigare över hur jag faktiskt känner nu =)


aningen överdriven kanske ...

Nej tragiskt nog blir det nog inge plugg , kanske sova så man orkar med morgondagen istället.
sov gott allesammans och känner ni er lite bittra eller sura tycker jag ni ska lyssna på låten under,
Jag lovar, man blir bara GLAD :D



Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0