Lugnet före stormen

Ännu en helg snart över. *Suck*
Den har iaf varit kanon på nästan alla sätt och jag är väl redo för en ny veckas utmaningar. Lite Ågren har man iofs för allt plugg. Men man får se det positivt. Massa Champions League och innebandy i veckan.

I Fredags blev det bowling på Bowlaget !

Inte så länge sedan jag bowlade sist. Hade därför goda förhoppningar om att det skulle gå bättre denna gång.
ICKE ! ...
Jag böev totalpiskad av Anna . Och jag får väl erkänna att det var 3 gången i rad ...
Men att hänga läpp gör jag inte för en lite förlust. Det var riktigt kul med discobowling. Jag var nykter och ruggigt glader :D
Glömde kanske säga att jag bowlade med Anna,, Moa & Majk. Liten bild under på Moa & Majk =)

tuttinutt ...

Efter jag brytit ihop och kommit igen fick jag bege mig till jobbet på Lördags morgonen. Det gick bra och det var riktigt roligt folk jag fick jobba med. Glömde säga att jag var utlånad till Statol i Häggvik. Så var kul och se lite vilka som jobba där och hur de hade det.

Direkt efter jobbet tog jag löpet mot märsta där vi skulle spela innebandy match mot Arlanda. De hade toppat med en hel del A-lagspelare. Men det peppade oss bara mera. Jag var sjukt taggad som resten av laget. Matchen blev till en riktig rysare. Matchen var hård men med rätt bra spel tycker jag. Publiken måste gillat den tycker jag.
Vi lyckades till slut vinna med 5 - 4 och alla var jätta glada och lättade =)
Jag och Jocke Löfgren lyckades tydligen tackla en kille iaf :


Lyckades tyvärr dra på mig en sträckning i högre nackmuskelaturen vid skulder muskeln. Känns ungefär som att ha nackspärr och liksom bränner. Inte alls kul.

Helt slut som man var, samt en ågren över vetskapen om att jag skulle till skolan idag, och att jag endast hade en möjlighet att titta till höger fick mig att konstatera att en ugång vore ytterst jävla korkat. Blev därför till en lugn kväll med min favorit framför melodifestivalen. Låtarna sög, men kvällen var underbar <3

Fick lite uppdate och måste helt klart erkänna att H.E.A.T är mina favoriter :)

Basshunter - I Miss You


Vi hörs snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0