Ett hjärta av guld

I fredags vare bowling. Anna lyckades vinna. No more said.
Hade trevligt och resten av kvällen tillbringade jag med päronen i soffan framför tvn och tittade på "På Spåret" mm.

I lördags spelade vi innebandy match borta mot Almunge. Skum coaching. Fick spela hela andra perioden iaf och gjorde ett mål och spelade enligt mitt "och andras" tycke mkt bra. Blev ändå bänkad i mitten av 3:e. Aja. vi vann med 9-7 till slut.

Lördags kvällen bjöd på utgång. Bjöd över brudarna till mig på en för-förfest. Drog sedan till peter jansson där resterande korv's väntade. Drog vidare till platina därefter. Kvällen gick i stöpet och snack bakom ryggar, lögner och andra tråkigheter är vad jag kommer komma ihåg om den kvällen. Mycket tråkigt då kvällen började så bra. Önskar bara en kväll kunde sluta som man ville när man försöker lägga ner så mkt energi på faktiskt göra saker bra och få folk glada och ställa upp i den mån man kan för vänner. Ni känner väl mig ? Vill jag folk illa ? Kan man inte bara se de goda man försöker uppnå . Ska hjälpa dig vännen .

Tillbringat natten hos magnus . Igår såg vi bl.a på bio och promenerat kring HELA djurgården på dagen. Vi såg både varjar och sheplandsponny´s =) . Haha.

Nu ska vi strax dra till skolan.


Jocke med bakslick i Åre 2004-2005

hare fint,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0